Brand Management (5cr)
Code: C-10126-YL00CN90-3004
General information
- Enrollment
- 20.11.2024 - 15.01.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 21.01.2025 - 30.05.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Institution
- LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 10
- Course
- C-10126-YL00CN90
Unfortunately, no reservations were found for the realization Brand Management C-10126-YL00CN90-3004. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
1-5
Content scheduling
Brändin historia Brändin merkitys ja arvo, perusteet Brändihierarkian perusteet Brändin määrittelyn perusteet Caseja
Objective
Student - is able to understand the value of a Brand - is able to manage brand(s) - is able to develop different brand strategies and hierarchies
Location and time
verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle) Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan
Materials
Kerrotaan kurssilla
Teaching methods
Virtuaalinen kurssi Moodle toimii kurssin pohjana Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen Verkkoluentoja 3 kpl (linkki luennoille Moodlessa) 23.1.2025 klo 17-20 6.2. klo 17-20 3.4. klo 17-20 Itsenäistä opiskelua Tehtäviä Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.
Pedagogic approaches and sustainable development
Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)
Student workload
1 cr luennot 3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät 1 cr loppuanalyysityö
Evaluation methods and criteria
Tehtävät hyväksytysti suoritettu Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.
Qualifications
Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.