Skip to main content

Brand Management (5cr)

Code: C-10126-YL00CN90-3004

General information


Enrollment
20.11.2024 - 15.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
21.01.2025 - 30.05.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Institution
LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 10

Unfortunately, no reservations were found for the realization Brand Management C-10126-YL00CN90-3004. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

1-5

Content scheduling

Brändin historia Brändin merkitys ja arvo, perusteet Brändihierarkian perusteet Brändin määrittelyn perusteet Caseja

Objective

Student - is able to understand the value of a Brand - is able to manage brand(s) - is able to develop different brand strategies and hierarchies

Location and time

verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle) Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan

Materials

Kerrotaan kurssilla

Teaching methods

Virtuaalinen kurssi Moodle toimii kurssin pohjana Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen Verkkoluentoja 3 kpl (linkki luennoille Moodlessa) 23.1.2025 klo 17-20 6.2. klo 17-20 3.4. klo 17-20 Itsenäistä opiskelua Tehtäviä Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.

Pedagogic approaches and sustainable development

Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)

Student workload

1 cr luennot 3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät 1 cr loppuanalyysityö

Evaluation methods and criteria

Tehtävät hyväksytysti suoritettu Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.

Qualifications

Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.

Go back to top of page