Brändijohtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-10126-YL00CN90-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 20.11.2024 - 15.01.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 21.01.2025 - 30.05.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- LAB-ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 10
- Opintojakso
- C-10126-YL00CN90
Arviointiasteikko
1-5
Sisällön jaksotus
Brändin historia Brändin merkitys ja arvo, perusteet Brändihierarkian perusteet Brändin määrittelyn perusteet Caseja
Tavoitteet
Opiskelija - ymmärtää brändin merkityksen - osaa hallita brändejä - osaa hyödyntää eri brändistrategioita ja -hierarkioita
Aika ja paikka
verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle) Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan
Oppimateriaalit
Kerrotaan kurssilla
Opetusmenetelmät
Virtuaalinen kurssi Moodle toimii kurssin pohjana Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen Verkkoluentoja 3 kpl (linkki luennoille Moodlessa) 23.1.2025 klo 17-20 6.2. klo 17-20 3.4. klo 17-20 Itsenäistä opiskelua Tehtäviä Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 cr luennot 3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät 1 cr loppuanalyysityö
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Tehtävät hyväksytysti suoritettu Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.
Esitietovaatimukset
Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.