Siirry suoraan sisältöön

Brändijohtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-10126-YL00CN90-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.11.2024 - 15.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.01.2025 - 30.05.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Korkeakoulu
LAB-ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 10
Opintojakso
C-10126-YL00CN90
Toteutukselle C-10126-YL00CN90-3004 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

1-5

Sisällön jaksotus

Brändin historia Brändin merkitys ja arvo, perusteet Brändihierarkian perusteet Brändin määrittelyn perusteet Caseja

Tavoitteet

Opiskelija - ymmärtää brändin merkityksen - osaa hallita brändejä - osaa hyödyntää eri brändistrategioita ja -hierarkioita

Aika ja paikka

verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle) Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan

Oppimateriaalit

Kerrotaan kurssilla

Opetusmenetelmät

Virtuaalinen kurssi Moodle toimii kurssin pohjana Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen Verkkoluentoja 3 kpl (linkki luennoille Moodlessa) 23.1.2025 klo 17-20 6.2. klo 17-20 3.4. klo 17-20 Itsenäistä opiskelua Tehtäviä Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 cr luennot 3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät 1 cr loppuanalyysityö

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Tehtävät hyväksytysti suoritettu Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.

Esitietovaatimukset

Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.

Siirry alkuun