Marketing- and Business Communication (5cr)
Code: KH00BF17-3002
General information
- Enrollment
- 02.12.2019 - 15.02.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2020 - 09.05.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 40
- Teachers
- Laura Laurén
- Anne Leinovaara-Matomäki
- Groups
-
PMYYNS19APMYYNS19A
-
PMYYNS19BPMYYNS19B
- Course
- KH00BF17
Unfortunately, no reservations were found for the realization Marketing- and Business Communication KH00BF17-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
5 op, jakaantuen kahteen osioon. Keväällä 2020 lukujärjestyksen mukaisesti.
Markkinointi- ja yritysviestinnän perusasiat ja soveltaminen.
Objective
The student can:
- use marketing mix
- write basic documents in business
- plan organisational communication
Materials
Optima ja opettajien ohjeistama kirjallisuus.
Teaching methods
Innovaatio- pedagogiikka ja PBL.
Exam schedules
Ei tenttiä, vaan opintojakso suoritetaan harjoitustehtävin. Arvosanan korotusmahdollisuutta ei tällöin erikseen ole, vaan suoritus on tehtävä uudelleen, kun kurssi seuraavan kerran järjestetään, jos arvosanaa haluaa korottaa. HUOM !
Opintojakson ensimmäisellä luentokerralla on pakollinen läsnäolo, mikäli kurssin haluaa suorittaa. Samoin harjoitustehtävien esityskerroilla.
Pedagogic approaches and sustainable development
Innovaatio- pedagogiikka ja PBL. Lukujärjestyksen mukaisest kontaktitunnit ja itsenäistä -/ ryhmätyöskentelyä.
Completion alternatives
Ei valinnaisia suoritustapoja. Molemmat osiot on suoritettava hyväksytysti ja aikataulussa. HUOM Opintojakson ensimmäisellä luentokerralla on pakollinen läsnäolo, mikäli kurssin haluaa suorittaa. Samoin harjoitustehtävän esityskerralla /-kerroilla, jos joiltain kerroilta on poissa se alentaa arvosanaa vähintään yhdellä numerolta, ja omalta esityskerralta ei voi olla lainkaan poissa, jos osuuden haluaa läpäistä. Annen osuuden osalta, huomaa lisäksi, että koska kurssissa ei ole tenttiä, niin ainut tapa korottaa arvosanaa, on osallistua seuraavaan kurssitoteutukseen, kannattaakin tehdä tehtävät huolella alusta alkaen ja panostaa niihin, sekä esitykseen kunnolla.
Student workload
5 opintopistettä, jakaantuen kontaktitunteihin ja itsenäiseen työskentelyyn. Kumpikin opettaja ohjeistaa oman osionsa osalta tarkemmin opintojakson alussa. Opintojakson ensimmäisellä luentokerralla on pakollinen läsnäolo, mikäli kurssin haluaa suorittaa. Samoin harjoitustehtävien esityskerroilla.
Evaluation methods and criteria
Huom ! Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida. HUOM ! Opintojakson ensimmäisellä luentokerralla on pakollinen läsnäolo, mikäli kurssin haluaa suorittaa. Samoin harjoitustehtävien esityskerroilla. Mikäli joltain esityskerralta on poissa, se alentaa arvosanaa vähintään yhdellä numerolla. Omalta esityskerralta ei voi olla lainkaan poissa.
• Arviointiasteikko 0-5
• Hylätty (0)
Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä. Tai esitys on erityisen heikkotasoinen, lyhyt, suppea, epäselvä tms.
• Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen perus-kyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Tuotos tai esitys voi myös olla hyvin suppea tai lyhyt. Esityksessä voi olla puutteita (esim. esitystekniikassa, esityksen kestossa tms.).
• Arviointikriteerit - hyvä (3-4)
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Ne ovat laajoja, syvällisiä, reflektoivia ja analyyttisiä. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Lähteiden käyttö on laajaa. Esitys on ansiokas, vakuuttava ja laadukas.
• Arviointikriteerit - kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita ilman näitä mitätöiviä puutteita. Kaikki edellä mainitut kriteerit täyttyvät ja ylittyvät. Verrattuna ryhmän keskimääräiseen suoritustasoon on nähtävissä erityisiä ansioita. Lähteiden käyttö erityisen laajaa.
Annen osiossa kokonaisarviointiin vaikuttaa myös tuntiaktiivisuus ja kaikkien tehtävien teko aikataulussa, sekä esityksen kokonaisuus.
Failed (0)
Huom ! Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.
• Hylätty (0)
Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä tai ei esimerkiksi pidä omaa esitystään, tai esitys on erityisen heikkotasoinen.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
• Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2)
Suomeksi
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen perus-kyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Tuotos voi myös olla hyvin suppea ja lyhyt, tai esityksessä selkeitä puutteita tai epäkohtia. Lähteiden käyttö vähäistä. Itsearviointi voi olla suppea ja vähemmän analyyttinen.
Assessment criteria, good (3-4)
• Arviointikriteerit - hyvä (3-4)
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Ne ovat laajoja, syvällisiä ja analyyttisiä. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Lähteiden käyttö on laajaa ja esitys korkealuokkaista ja vaikuttavaa. Myös Itsearviointi ja oman oppimisen arviointi on analyyttinen, reflektiivinen ja huolellisesti toteutettu.
Assessment criteria, excellent (5)
• Arviointikriteerit - kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita ilman näitä mitätöiviä puutteita. Kaikki edellä alemmissa arvosanoissa mainitut kriteerit täyttyvät ja ylittyvät. Verrattuna ryhmän keskimääräiseen suoritustasoon on nähtävissä erityisiä ansioita. Esitys erityisen korkeatasoinen ja vaikuttava. Samoin itsearviointi ja oman oppimisen arviointi analyyttinen, reflektiivinen ja laaja. Lähteiden käyttö on hyvin laajaa.
Further information
Opintojakson ensimmäisellä luentokerralla on pakollinen läsnäolo, mikäli kurssin haluaa suorittaa. Samoin harjoitustehtävien esityskerroilla. Mikäli joltain esityskerralta on poissa se alentaa arvosanaa vähintään yhdellä numerolla. Omalta esityskerralta ei voi olla lainkaan poissa. Markkinointiviestinnässä myös esiintymisellä ja esittämisellä on suuri painoarvo, ja siksi myös harjoitustöiden esityksiä arvioidaan myös esitysteknisesti. Esityksen vakuuttavuus, vaikuttavuus, kiinnostavuus, tyyli, kesto, selkeys jne.