Skip to main content

Marketing and Labour Law (3cr)

Code: KH00BF19-3001

General information


Enrollment
02.12.2018 - 01.03.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2019 - 30.04.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
1 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Engineering and Business
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Professional Sales
Teachers
Anne Leinovaara-Matomäki
Course
KH00BF19

Unfortunately, no reservations were found for the realization Marketing and Labour Law KH00BF19-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Basics of marketing law and labour law in Finnish system. Spring term 2019 acording to separate schedule.

Objective

The student learns the rules of marketing and competition. The student is able to understand the significance of the law as a precedent. He/she can act as a member of the organization in regard to labor laws.

Content

Marketing and competition law
Door-to-door sales and distance sales
Specific marketing law
Competition law
Labour Law

Materials

Will be informed in the beginning of the study unit.

Teaching methods

PBL and Innovation pedagogy. Individual assignment and cases. + Exam.

Exam schedules

Decided in the beginning of the study unit.

Pedagogic approaches and sustainable development

PBL and Innovation pedagogy. + Exam.

Completion alternatives

No optional methods.

Student workload

5 ects. Individual assignment and cases. Exam.

Evaluation methods and criteria

Arvionti jakaantuu kahteen osaan : tentti ja harjoitustehtävä. Molemmat on läpäistävä hyväksytysti. Myös tuntiaktiivisuus huomioidaan. Varsinainen kokonaisarvosana muodostuu ensisijaisesti ja pääsääntöisesti tentin pohjalta, ja ryhmätyö ja tuntiaktiivisuus huomioidaan myös.
Kurssi arvioidaan koknaisuudessaan Peppiin viimeistään 31.3.19 mennessä, sillä laajat harjoitustyöt vievät aikaa myös arvioinnin näkökulmasta.
Huom ! Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ja ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.
• Arviointiasteikko 0-5
• Hylätty (0)
Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä. Tai tenttiosuus on hylätty.
• Arviointikriteerit harjoitustyön osalta: - tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen perus-kyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Tuotos voi myös olla hyvin suppea tai lyhyt. Esityksessä voi olla puutteita.
• Arviointikriteerit - hyvä (3-4)
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Ne ovat laajoja, syvällisiä ja analyyttisiä. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Lähteiden käyttö on laajaa ja monipuolista. On estetty ohjeen mukaan myös soveltuvia caseja.
• Arviointikriteerit - kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita ilman näitä mitätöiviä puutteita. Kaikki edellä mainitut kriteerit täyttyvät ja ylittyvät. Verrattuna ryhmän keskimääräiseen suoritustasoon on nähtävissä erityisiä ansioita. Caseja ryhmätyön teemaan on esitetty useita. Myös tenttitulos on erinomainen.

Failed (0)

Huom ! Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.
• Hylätty (0)
Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä. Tai tentti-osuus on hylätty.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Huom ! Ainoastaan tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.
• Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen perus-kyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Tuotos voi myös olla hyvin suppea tai lyhyt. Esityksessä voi myöskin olla puutteita.

Assessment criteria, good (3-4)

• Arviointikriteerit - hyvä (3-4)
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Ne ovat laajoja, syvällisiä ja analyyttisiä. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Lähteiden käyttö on laajaa ja monipuolista. Myös ryhmätyön teemaan liityviä caseja on esitelty. Tuntiaktiivisuus huomioidaan. Tavoiteltaessa korkeampia arvosanoja (kolmosesta lähtien ylöspäin) hyvä aktiivisuus lähes kaikilla tunneilla on edellytys.

Assessment criteria, excellent (5)

• Arviointikriteerit - kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita ilman näitä mitätöiviä puutteita. Kaikki edellä mainitut kriteerit täyttyvät ja ylittyvät. Verrattuna ryhmän keskimääräiseen suoritustasoon on nähtävissä erityisiä ansioita. Useita ryhmätyön teemaan liityviä caseja (tapausesimerkkejä) on esitelty. Ja myös tenttisuoritus on erinomainen. Myös tuntiaktiivisuus huomioidaan. Tavoiteltaessa korkeampia arvosanoja (kolmosesta lähtien ylöspäin) hyvä aktiivisuus lähes kaikilla tunneilla on edellytys.

Go back to top of page