Digital Marketing - Website Design to Support Business (5 cr)
Code: KH00BN14-3002
General information
- Enrollment
-
02.12.2020 - 31.03.2021
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2021 - 31.07.2021
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Salo IoT Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Kai Schleutker
- Timo Luukka
- Course
- KH00BN14
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Sistältökuvauksiin tulee vielä kevään kuluessa lisätarkennuksia.
12.01 - 16.02.2021 Verkkosivuston luominen (Kai Schleutker)
02.03. - 04.05.2021 Digitaalisen markkinoinnin tavoitteet ja toteutus (Timo Luukka)
Objective
Having completed the course the student
• is able to design and create a website which supports the company’s business
• knows publishing platforms
• uses web analytics tools to analyse and develop a website
Content
• Concepts of digital smarketing
• Characteristics of a good website
• Website builder
• Search engine optimization and discoverability of a website
• Conversion
• Analytics
Materials
Julkaistaan myöhemmin ja tarkennetaan Optimassa.
Teaching methods
Internetin käyttäminen tiedonhaussa ja jatkuva oppiminen; teoriaan soveltaminen käytäntöön; käytännön työskentely ryhmissä ja yksin
Pedagogic approaches and sustainable development
Aloitteelisuuteen perustuva luova ryhmätyöskentely, verkostoituminen sekä kriittistä ajattelua rohkaiseva tehtävien analysointi. Käänteinen opetus.
Completion alternatives
Julkaistaan myöhemmin ja tarkennetaan Optimassa.
Student workload
5 op = 135 tuntia
Evaluation methods and criteria
YLEISVAATIMUS TEHTÄVIEN ARVIOINNILLE
Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävässään opiskelija asettaa tavoitteet ja määrittää sen kontekstin ohjeiden tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää.
Failed (0)
Mikäli opiskelija ei ole osallistunut yhteenkään lähiopetuskertaan ja/tai tehtäviä ei olla suoritettu hyväksyttävästi, kurssisuoritus hylätään.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja tekeminen on aktiivista.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.