Skip to main content

Planning of the Bachleor’s Thesis (5 cr)

Code: TH00BF69-3003

General information


Enrollment
31.05.2021 - 31.08.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
23.08.2021 - 31.12.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Health and Well-being
Teaching languages
Finnish
Teachers
Irina Katajisto-Korhonen
Tuija Suominen-Romberg
Course
TH00BF69
No reservations found for realization TH00BF69-3003!

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

Opiskelijat toteuttavat opinnäytetyön pari- tai pienryhmätyönä työelämäyhteistyössä.

Opinnäytetyön suunnitteluun liittyvät oppimistehtävät on kuvattu Itslearningissa.

Info opinnäytetyöprosessiin (ja KETUI -opintojaksoon) pidetään 31.5 klo 16-18 (etänä).

Tukea opinnäytetyöprosessiin on saatavilla pajapäivien yhteydessä (27.9, 25.10, 29.11).

Suunnitelmaseminaarit (opinnäytetyösuunnitelmien esittely) 10.12.2021.

Objective

Opiskelija osaa
• tunnistaa ja perustella toimintaterapian kehittämiskohteen ja /tai –tarpeen,
• soveltaa tiedonhaku- ja arviointitaitojaan kuvatessaan kehittämiskohteen näyttöön perustuen,
• muodostaa yhdessä toimeksiantajan kanssa yhteisen ymmärryksen kehittämiskohteesta ja sen rajauksesta,
• kuvata opinnäytetyönä toteutuvan kehittämistoiminnan tarkoituksen ja tavoitteen,
• valita kehittämistoiminnan tarkoituksenmukaiset kehittämis- ja arviointimenetelmät halutun tuotteen tai muutoksen toteuttamiseksi/ aikaansaamiseksi,
• tunnistaa eettiset ja uskottavuus kysymykset osana kehittämistoimintaa,
• laatia realistisen kirjallisen suunnitelman kehittämistoiminnan toteuttamiseksi ja tulosten julkistamiseksi,
• laatia arviointikriteerit suunnitelmalleen kehittämistoiminnalle,
• hakea opinnäytetyön toteuttamiseen liittyvät luvat,
• hyödyntää ohjausta ja palautetta kehittämisprosessissaan.

Content

Aiheen valinta ja rajaus, yhteistyö toimeksiantajan kanssa, luotettavan näytön hakeminen ja tunnistaminen, kirjallisen suunnitelman laatiminen ja esittäminen (aiheen teoreettinen jäsentäminen, kehittämistehtävän määrittäminen, aineiston keruun ja analyysin suunnittelu, tiedottaminen), lupamenettelyt.

Student workload

1op = 27t opiskelijan työtä

Go back to top of page