Skip to main content

Master’s Thesis Plan (10 cr)

Code: TH00BP80-3007

General information


Enrollment
04.07.2020 - 02.08.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
03.08.2020 - 31.07.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
1 cr
Virtual portion
9 cr
RDI portion
9 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Health and Well-being
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 25
Degree programmes
Master`s Degree Programme in Social Services and Health Care, Advanced Social Counselling
Teachers
Marjo Harju
Eeva Timonen-Kallio
Anssi Lähde
Hannele Mikkola
Sanna-Maria Nurmi
Course
TH00BP80
No reservations found for realization TH00BP80-3007!

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

- Tiedonhankinnan verkkokurssi (1 op)
- Ideaseminaari 13.11.2020
- Kirjallisuuskatsaus
- Opinnäytetyösuunnitelma kevät 2021
- Suunnitelmaseminaari kevät 2021
- Opinnäytetyösopimus
- Vertaispalaute

Ajoitus syksy 2020: lähiopetus 28.09. ja 5.10. sekä 13.11

Objective

After completing the course, the student is able to:
· describe the premises, requirements and prerequisites of the organisation where the development project is carried out
· implement data retrieval systematically in Finnish and international databases
· write a theoretical framework for development project · state aim(s), purpose(s), research tasks and final outcome of the development project
· define development and evaluations methodology and describe research methods used in project implementation
· write realisable proposal for development project and research proposal when required
· describe one’s own role as an expert and project manager in development project
· discuss issues related to ethics and reliability
· evaluate and anticipate risks of development project

Content

· Idea/brainstorming seminar
· Literature review
· Proposal for development project (research proposal enclosed if needed)
· Master thesis agreement
· Proposal seminar
· Data retrieval webcourse (1cr)
· Peer feedback

Materials

Opinnäytetyön aiheeseen liittyvät kansalliset ja kansainväliset artikkelit, julkaisut, projektiraportit, tilastot sekä kehittämis- ja tutkimusmenetelmiin liittyvä kirjallisuus.

Tiedonhakijan oppaat https://libguides.turkuamk.fi/etusivu

Teaching methods

Lähtökohtana on innovatiivisuutta tuottava toimintatapa oppimisessa ja kehittämisessä. Opinnäytetyö kokonaisuudessaan perustuu Innopeda-oppimisjatkumoon ja kolmikantamalliin. Tavoitteena on tuottaa ammattitaitoa, joka mahdollistaa työelämän innovaatioprosesseihin osallistumisen. Toteutus kuvataan yksityiskohtaisesti ITS-oppimisympäristössä.

Pedagogic approaches and sustainable development

Oppiminen ja TKI-toiminta yhdistetään työelämän kehittämistarpeisiin Innopeda-pohjaisen oppimisjatkumon ja kolmikantamallin avulla. Kolmikantamalli perustuu opiskelijan, työelämämentorin ja asiantuntijaopettajan väliseen yhteistyöhön.

Completion alternatives

Ei valinnaisia suoritustapoja.

Student workload

1) Opinnäytetyösuunnitelman laadinta
2) Esitys idea- ja suunnitelmaseminaarissa
3) Vertaispalaute

Opinnäytetyösuunnitelma, yhteensä 223 t:
- kirjallinen ensimmäinen ideapaperi
- kirjallisuuskatsaus opinnäytetyön aihealueesta
- viimeistelty toteuttamiskelpoinen opinnäytetyösuunnitelma.

Seminaariesitykset ja vertaispalaute 20 t. Tiedonhankinnan verkkokurssi 27 t.

Assessment criteria, approved/failed

Opinnäytetyösuunnitelma on laadittu ohjeiden mukaan, ja niissä ilmenevät edellä mainitut asiat.

Evaluation methods and criteria

Opinnäyteyösuunnitelman arvioinnin kohteet ovat: hanke-/työelämälähtöisyys, aihealueeseen perehtyneisyys, tietoperusta, tavoitteiden / tehtävien asettaminen, kehittävä ja tutkimuksellinen ote, eettisyys ja luotettavuus, tavoiteltava tuotos / tulos ja sen hyödynnettävyys, kehittämisprosessin ja tuotoksen arviointi, suullinen ja kirjallinen raportointi, projektin johtaminen ja oma asiantuntijuus.

Go back to top of page