Siirry suoraan sisältöön

Marketing (3 op)

Toteutuksen tunnus: 3101161-1001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2014 - 31.12.2014
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Opetuskielet
suomi
Paikat
10 - 40
Koulutus
Myyntityön koulutus
Opettajat
Anne Leinovaara-Matomäki
Otieno Mbare
Opintojakso
3101161
Toteutukselle 3101161-1001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Students are able to Present core features of modern marketing ideasRecognize the relationship and interaction between marketing and other business functionsUse core concepts of marketingRecognize factors in the operational environment that affect marketing decisionsExplain how competition tools can be used to reach the targeted client segmentCarry out a marketing plan (own business plan)

Sisältö

Modern marketing ideasOperational environment of marketingConsumption behaviour and segmentationCompetition toolsMarketing planning process

Siirry alkuun