Marketing (3 op)
Toteutuksen tunnus: 3101161-1001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
-
01.08.2014 - 31.12.2014
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 40
- Koulutus
- Myyntityön koulutus
- Opettajat
- Anne Leinovaara-Matomäki
- Otieno Mbare
- Opintojakso
- 3101161
Toteutukselle 3101161-1001 ei löytynyt varauksia!
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Students are able to Present core features of modern marketing ideasRecognize the relationship and interaction between marketing and other business functionsUse core concepts of marketingRecognize factors in the operational environment that affect marketing decisionsExplain how competition tools can be used to reach the targeted client segmentCarry out a marketing plan (own business plan)
Sisältö
Modern marketing ideasOperational environment of marketingConsumption behaviour and segmentationCompetition toolsMarketing planning process