Skip to main content

Finnish language and professional communication skillsLaajuus (5 cr)

Course unit code: KH00CZ65

General information


Credits
5 cr

Objective

Opintojakson jälkeen osaat

* toimia opiskelun ja työelämän viestintä- ja vuorovaikutustilanteissa
* ymmärtää asiantuntijan tekstitaidot ja kirjoittaa asiatyylisiä tekstejä tieteellisen kirjoittamisen perusteiden ja kielenkäyttösuositusten mukaisesti
* hakea ja arvioida tietoa kriittisesti ja käyttää sitä tavoitteellisesti
* suullisen asiantuntijaviestinnän hyvät käytännöt ja soveltaa niitä tilanteen mukaisesti
* esiintyä asiantuntevasti, tavoitteellisesti sekä tilanteen mukaisesti kohderyhmien edellyttämällä tavalla
* hyödyntää kieli- ja viestintätaitojasi ajattelun ja asiantuntijuuden jatkuvaan kehittämiseen
* arvioida ja kehittää viestintäosaamistasi saamasi palautteen pohjalta

Content

* Asiantuntijan tekstitaidot sekä opiskelu- ja työelämätekstien laadinta
* Tieteellisen kirjoittamisen perusteet
* Lähteiden eettinen ja kriittinen käyttö ja merkintätavat
* Ammatillinen, vuorovaikutteinen viestintä ja tavoitteellinen ryhmätyöskentely
* Esiintymistaidot, tiedon jakaminen, vaikuttaminen sekä palautteen antaminen ja vastaanottaminen

courseUnit.toTranslate

boolean

courseUnit.languageValidated

boolean

courseUnit.toContentValidation

boolean

courseUnit.contentValidated

boolean

courseUnit.learningUnitId

29523

courseUnit.code

KH00CZ65

courseUnit.name

Finnish language and professional communication skills

courseUnit.type

COURSE_UNIT

courseUnit.state

ACTIVE

Credits

5

courseUnit.minCredits

5

courseUnit.maxCredits

5

courseUnit.levelId

29523

courseUnit.learningUnitGroupCode

29523

courseUnit.educationPay

boolean

Qualifications

Opintojaksolle osallistuminen edellyttää C-taitotason tai äidinkielen tasoista suomen kielen taitoa.

courseUnit.minOptionalityCredits

5

courseUnit.maxOptionalityCredits

5

courseUnit.modifiedBy

21626

courseUnit.organization

peppi

courseUnit.learningUnitId

29523

courseUnit.thesisBelongs

boolean

Go back to top of page