Brändin hallinta (5op)
Opintojakson tunnus: 2081331
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija osaa:
 - tunnistaa brändin merkityksen ja sen rakentumisen
 - soveltaa brändinhallinnan teoriaa ja keinoja
 - löytää suunnittelijana ratkaisuja, kun kehitetään tavoitteellista brändiosaamista
                    
Sisältö
Opintojaksolla perehdytään brändimarkkinoinnin keskeisiin tekijöihin mainonnan suunnittelun näkökulmasta. Opiskelijat tutustuvat brändin rakentamisen prosessiin, brändin elementteihin, brändi-identiteettiin ja brändinhallinnan merkitykseen. Opintojaksolla opitaan ymmärtämään eri viestintämuotojen kautta syntyviä vaikutelmia ja mielikuvia tuote- ja yritystasolla sekä suunnittelemaan ja analysoimaan brändikonsepteja.