Myynti ja asiakkuudetLaajuus (5 op)
Tunnus: 3221018
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- kuvata onnistuneen myyntityön edellytykset
- suunnitella ja kehittää yrityksen tai yhteisön tuotteiden tai palvelujen myyntiä
- erotella myyntiprosessin vaiheet tuotteiden tai palvelujen myynnissä
- arvioida asiakaspotentiaalia ja kartoittaa asiakkaiden tarpeita
- selittää kuluttajien ja organisaatioiden ostokäyttäytymistä
Sisältö
Opintojaksolla käsitellään onnistuneen myyntityön edellytykset, myyntiprosessin vaiheet, myynnin suunnittelu ja johtaminen, asiakaspotentiaalin tunnistaminen, asiakasymmärrys, kuluttajien ja organisaatioiden ostokäyttäytyminen sekä asiakassuhteiden johtaminen.
Ilmoittautumisaika
02.12.2024 - 07.01.2025
Ajoitus
07.01.2025 - 15.04.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Taideakatemia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Mediatuotannon koulutus
Opettaja
- Markus Hatakka
- Timo Linnossuo
Vastuuopettaja
Markus Hatakka
Ryhmät
-
MMEDTK24VMediatuotanto, verkko, kevät 2024
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- kuvata onnistuneen myyntityön edellytykset
- suunnitella ja kehittää yrityksen tai yhteisön tuotteiden tai palvelujen myyntiä
- erotella myyntiprosessin vaiheet tuotteiden tai palvelujen myynnissä
- arvioida asiakaspotentiaalia ja kartoittaa asiakkaiden tarpeita
- selittää kuluttajien ja organisaatioiden ostokäyttäytymistä
Sisältö
Opintojaksolla käsitellään onnistuneen myyntityön edellytykset, myyntiprosessin vaiheet, myynnin suunnittelu ja johtaminen, asiakaspotentiaalin tunnistaminen, asiakasymmärrys, kuluttajien ja organisaatioiden ostokäyttäytyminen sekä asiakassuhteiden johtaminen.
Sisällön jaksotus
Verkkotapaamiset:
7.1.2025
4.2.2025
11.3.2025
1.4.2025
15.4.2025
Arviointiasteikko
H-5
Ilmoittautumisaika
02.12.2023 - 31.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 31.07.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Taideakatemia
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 30
Koulutus
- Mediatuotannon koulutus
Opettaja
- Timo Linnossuo
Vastuuopettaja
Timo Linnossuo
Ryhmät
-
MMEDTK23VMediatuotanto, verkko, kevät 2023
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- kuvata onnistuneen myyntityön edellytykset
- suunnitella ja kehittää yrityksen tai yhteisön tuotteiden tai palvelujen myyntiä
- erotella myyntiprosessin vaiheet tuotteiden tai palvelujen myynnissä
- arvioida asiakaspotentiaalia ja kartoittaa asiakkaiden tarpeita
- selittää kuluttajien ja organisaatioiden ostokäyttäytymistä
Sisältö
Opintojaksolla käsitellään onnistuneen myyntityön edellytykset, myyntiprosessin vaiheet, myynnin suunnittelu ja johtaminen, asiakaspotentiaalin tunnistaminen, asiakasymmärrys, kuluttajien ja organisaatioiden ostokäyttäytyminen sekä asiakassuhteiden johtaminen.
Sisällön jaksotus
Verkkotapaamiset:
10.1.2024
21.2.2024
13.3.2024
3.4.2024
17.4.2024
Arviointiasteikko
H-5
Ilmoittautumisaika
02.12.2022 - 31.01.2023
Ajoitus
01.01.2023 - 30.04.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Taideakatemia
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 25
Koulutus
- Mediatuotannon koulutus
Opettaja
- Markus Hatakka
- Timo Linnossuo
Vastuuopettaja
Markus Hatakka
Ryhmät
-
MMEDTK22VMediatuotanto, verkko, kevät 2022
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- kuvata onnistuneen myyntityön edellytykset
- suunnitella ja kehittää yrityksen tai yhteisön tuotteiden tai palvelujen myyntiä
- erotella myyntiprosessin vaiheet tuotteiden tai palvelujen myynnissä
- arvioida asiakaspotentiaalia ja kartoittaa asiakkaiden tarpeita
- selittää kuluttajien ja organisaatioiden ostokäyttäytymistä
Sisältö
Opintojaksolla käsitellään onnistuneen myyntityön edellytykset, myyntiprosessin vaiheet, myynnin suunnittelu ja johtaminen, asiakaspotentiaalin tunnistaminen, asiakasymmärrys, kuluttajien ja organisaatioiden ostokäyttäytyminen sekä asiakassuhteiden johtaminen.
Sisällön jaksotus
Verkkotapaamiset:
10.1.2023 klo 16-18
31.1.2023 klo 16-18
21.2.2023 klo 16-18
7.3.2023 klo 16-18
Arviointiasteikko
H-5