Siirry suoraan sisältöön

Introduction to PhysiotherapyLaajuus (1 op)

Tunnus: TH00CL18

Laajuus

1 op

Osaamistavoitteet

Student is able to
- recognize the national and international physiotherapy lines of development,
- recognize the starting points of profession: physiotherapy as a process, client-oriented and evidence-based work,
- explain the key concepts of physiotherapy,
- identify the role of physiotherapist in social, health, sports and rehabilitation systems

Sisältö

The national and international development lines of physiotherapy, physiotherapy as a field of science and evidence-based work, role of physiotherapist.

Esitietovaatimukset

No prerequisites

Ilmoittautumisaika

07.12.2024 - 05.01.2025

Ajoitus

07.01.2025 - 23.05.2025

Opintopistemäärä

1 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Kuntoutus ja suun terveys

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

15 - 28

Koulutus
  • Fysioterapeuttikoulutus
Opettaja
  • Iida Laine
  • Juho Korpi
Ajoitusryhmät
  • Avoimen AMK:n kiintiöpaikat. Ilmoittaudu ilman tätä pienryhmää (Koko: 30. Avoin AMK: 30.)
Ryhmät
  • MFYSIK25
    Fysioterapeutti (AMK), monimuoto, K25
Pienryhmät
  • Avoimen AMK:n kiintiöpaikat. Ilmoittaudu ilman tätä pienryhmää

Tavoitteet

Student is able to
- recognize the national and international physiotherapy lines of development,
- recognize the starting points of profession: physiotherapy as a process, client-oriented and evidence-based work,
- explain the key concepts of physiotherapy,
- identify the role of physiotherapist in social, health, sports and rehabilitation systems

Sisältö

The national and international development lines of physiotherapy, physiotherapy as a field of science and evidence-based work, role of physiotherapist.

Oppimateriaalit

Itslearningissa ilmoitettu materiaali on verkossa saatavilla olevaa materiaalia.

Opetusmenetelmät

Itsenäinen verkko-opiskelu.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Verkkotehtävät ovat avoinna 23.5.2025 asti. Verkkotehtävien ohjeistus ja palautus toteutuu Itslearning -verkkoalustalla.

Oppimistehtäviä voi suorittaa omassa aikataulussa 24/7 periaatteella Itslearningissa.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Verkkopedagogiikka / innovaatiopedagogiikka

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei ole.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Oppimistehtävät on kuvattu ItsLearningissä. 1op vastaa 27 h opiskelijan työtä.

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

HYLÄTTY:

AMMATILLINEN TIETO JA TIEDONHANKINTA
- ei toimi opintojakson ohjeiden mukaisesti
- ei perustele omaa toimintaansa hyödyntäen ammattialansa tietoperustaa

AMMATTITAITO JA SEN KEHITTYMINEN
- ei tunnista fysioterapian kansallisia ja kansainvälisiä kehityslinjoja
- ei tunnistaa ammatin lähtökohtia: fysioterapia prosessina, asiakaslähtöinen ja näyttöön perustuva työ
- ei tunnista fysioterapian keskeisiä käsitteitäja fysioterapeutin roolia sosiaali-, terveys-, urheilu- ja kuntoutusjärjestelmissä.
- ei kykene reflektoimaan oppimistaan tai toimintaansa, eikä huomioi saamaansa palautetta.
- vaarantaa potilasturvallisuuden ja / tai työ- ja opiskeluympäristön turvallisuuden

AMMATILLINEN JA EETTINEN TOIMINTA
- ei tunnista ja / tai noudata fysioterapeutin työtä ohjaavia eettisiä periaatteita, lakeja, asetuksia ja sovittuja toimintaohjeita
- toiminta ja vuorovaikutus ei ole kunnioittavaa, luotettavaa ja / tai rehellistä, eikä hän kanna vastuuta toiminnastaan

HYVÄKSYTTY:

AMMATILLINEN TIETO JA TIEDONHANKINTA
- käyttää keskeisiä fysioterapian ammattikäsitteitä sisällöltään ja/tai määrältään suppeasti
- käyttää sattumanvaraisesti annettuja tietolähteitä
- näyttöön perustuva tiedonhaku on puutteellista eikä opiskelija osaa kriittisesti arvioida hakemaansa tietoa
- tietoperusta on sirpaleinen ja asioiden väliset suhteet jäävät epäselviksi
- osoittaa oppimistehtävissä kykyä tuottaa asiasisältöä luettavassa ja ymmärrettävässä muodossa, mutta tiedon pohdinta on pinnallista ja
synteesiin ei päästä


AMMATTITAITO JA SEN KEHITTYMINEN
- osaa kuvata yleisellä tasolla fysioterapian kansalliset ja kansainväliset kehityslinjat
- osaa kuvata yleisellä tasolla ammatin lähtökohdat: fysioterapia prosessina, asiakaslähtöinen ja näyttöön perustuva työ,
- osaa kuvata yleisellä tasolla fysioterapian keskeiset käsitteet ja fysioterapeutin roolin sosiaali-, terveys-, urheilu- ja kuntoutusjärjestelmissä.
- kykenee toimintansa itsereflektioon, mutta se on pinnallista ja / tai epärealistista
- kykenee palautteen vastaanottamiseen ja pyrkii muuttamaan toimintaansa sen perusteella
- kykenee toimimaan turvallisesti erilaisissa ohjaus- ja vuorovaikutustilanteissa

AMMATILLINEN JA EETTINEN TOIMINTA
- tunnistaa toiminnassaan fysioterapeutin työtä ohjaavia eettisiä periaatteita
- toimii lakien, asetusten ja sovittujen toimintaohjeiden mukaisesti
- selittää ja tunnistaa ammatillisen osaamisensa ja toimintansa edellytyksiä ja seurauksia
- osaa toimia ryhmän jäsenenä, mutta toiminta ei ole itseohjautuvaa
- toiminta ja vuorovaikutus on kunnioittavaa, luotettavaa ja rehellistä

Sisällön jaksotus

Sisältö ja ajoitukset tarkentuvat Itslearning -alustalle.
Opintojakson kaikki viestintä tapahtuu Itslearning -alustalla. Olethan yhteydessä opintojakson opettajaan, mikäli et pääse Itslearning -alustalle.

Viestintäkanava ja lisätietoja

Opintojakson kaikki viestintä tapahtuu Itslearning -alustalla. Olethan yhteydessä opintojakson opettajaan mikäli et pääse Itslearning -alustalle. Itslearning aukee vasta, kun ilmoittautumiset on hyväksytty.

Avoimen AMK:n paikkojen kiintiö on 30

Toisen asteen yhteistyösopimuksen mukaisesti kiintiö 5 Turun hierojakoulun opiskelijalle ja 5 Suomen urheiluopiston (Turun toteutus) opiskelijalle.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi: hyväksytty - hylätty

Opettaja antaa opintojakson suoritusmerkinnän, kun kaikki opintojakson suoritteet ovat on hyväksytysti suoritettuna. Opiskelijan osaaminen opintojaksolla arvioidaan opiskeluvaiheeseen suhteutettuna. Opettaja antaa suoritusmerkinnän neljän viikon kuluttua Peppiin merkitystä opintojakson päättymispäivästä.

Opintojakson oppimistehtävät tulee palauttaa opettajan antamien ohjeiden ja aikataulun mukaisesti. Palauttamatta jättäminen vaadittuun aikatauluun mennessä vastaa hylättyä suoritusta. Tehtävän palauttaminen myöhässä tai hylätyn tehtävän uusiminen tehdään opettajan antamien ohjeiden ja aikataulun mukaisesti

Opintojakson loppuarvosana muodostuu seuraavien osioiden keskiarvosanasta:
1. Tietotestien (4 kpl) suorittaminen (hyv-hyl): Hyväksytyn raja 100 % pisteistä, rajaton suoritusmäärä
2. Lopputentin suorittaminen (hyv-hyl): Hyväksytyn raja 50 % pisteistä, rajaton suoritusmäärä
3. Opettajan arviointi: annettujen tehtävien hoitaminen aikataulussa sekä muu opiskelijan toiminta opintojakson aikana +/-

Sisällöt sekä oppimistehtävät on kuvattu tarkemmin Itslearning-alustalla. Jokaisen sisältöteeman alla on yksi tai useampi palautettava oppimistehtävä. Tarkemmat arviointikriteerit on ilmoitettu tehtäväkohtaisesti Itslearningissa tehtävänannon yhteydessä.

Esitietovaatimukset

No prerequisites

Ilmoittautumisaika

01.05.2024 - 01.09.2024

Ajoitus

27.08.2024 - 01.12.2024

Opintopistemäärä

1 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Kuntoutus ja suun terveys

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

20 - 60

Koulutus
  • Fysioterapeuttikoulutus
Opettaja
  • Iida Laine
  • FT1 Virtuaalihenkilö7
  • Kirsi Karlsson
Ajoitusryhmät
  • Avoimen AMK:n kiintiöpaikat. Ilmoittaudu ilman tätä pienryhmää. (Koko: 30. Avoin AMK: 30.)
Ryhmät
  • PFYSIS24
    Fysioterapeutti (AMK), S24
Pienryhmät
  • Avoimen AMK:n kiintiöpaikat. Ilmoittaudu ilman tätä pienryhmää.

Tavoitteet

Student is able to
- recognize the national and international physiotherapy lines of development,
- recognize the starting points of profession: physiotherapy as a process, client-oriented and evidence-based work,
- explain the key concepts of physiotherapy,
- identify the role of physiotherapist in social, health, sports and rehabilitation systems

Sisältö

The national and international development lines of physiotherapy, physiotherapy as a field of science and evidence-based work, role of physiotherapist.

Oppimateriaalit

Itslearningissa ilmoitettu materiaali on verkossa saatavilla olevaa materiaalia.

Opetusmenetelmät

Itsenäinen verkko-opiskelu.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Verkkotehtävät ovat avoinna 01.12.2024 asti. Verkkotehtävien ohjeistus ja palautus toteutuu Itslearning -verkkoalustalla.

Oppimistehtäviä voi suorittaa omassa aikataulussa 24/7 periaatteella Itslearningissa.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Verkkopedagogiikka / innovaatiopedagogiikka

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei ole.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Oppimistehtävät on kuvattu ItsLearningissä. 1op vastaa 27 h opiskelijan työtä.

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

HYLÄTTY:

AMMATILLINEN TIETO JA TIEDONHANKINTA
- ei toimi opintojakson ohjeiden mukaisesti
- ei perustele omaa toimintaansa hyödyntäen ammattialansa tietoperustaa

AMMATTITAITO JA SEN KEHITTYMINEN
- ei tunnista fysioterapian kansallisia ja kansainvälisiä kehityslinjoja
- ei tunnistaa ammatin lähtökohtia: fysioterapia prosessina, asiakaslähtöinen ja näyttöön perustuva työ
- ei tunnista fysioterapian keskeisiä käsitteitäja fysioterapeutin roolia sosiaali-, terveys-, urheilu- ja kuntoutusjärjestelmissä.
- ei kykene reflektoimaan oppimistaan tai toimintaansa, eikä huomioi saamaansa palautetta.
- vaarantaa potilasturvallisuuden ja / tai työ- ja opiskeluympäristön turvallisuuden

AMMATILLINEN JA EETTINEN TOIMINTA
- ei tunnista ja / tai noudata fysioterapeutin työtä ohjaavia eettisiä periaatteita, lakeja, asetuksia ja sovittuja toimintaohjeita
- toiminta ja vuorovaikutus ei ole kunnioittavaa, luotettavaa ja / tai rehellistä, eikä hän kanna vastuuta toiminnastaan

HYVÄKSYTTY:

AMMATILLINEN TIETO JA TIEDONHANKINTA
- käyttää keskeisiä fysioterapian ammattikäsitteitä sisällöltään ja/tai määrältään suppeasti
- käyttää sattumanvaraisesti annettuja tietolähteitä
- näyttöön perustuva tiedonhaku on puutteellista eikä opiskelija osaa kriittisesti arvioida hakemaansa tietoa
- tietoperusta on sirpaleinen ja asioiden väliset suhteet jäävät epäselviksi
- osoittaa oppimistehtävissä kykyä tuottaa asiasisältöä luettavassa ja ymmärrettävässä muodossa, mutta tiedon pohdinta on pinnallista ja
synteesiin ei päästä


AMMATTITAITO JA SEN KEHITTYMINEN
- osaa kuvata yleisellä tasolla fysioterapian kansalliset ja kansainväliset kehityslinjat
- osaa kuvata yleisellä tasolla ammatin lähtökohdat: fysioterapia prosessina, asiakaslähtöinen ja näyttöön perustuva työ,
- osaa kuvata yleisellä tasolla fysioterapian keskeiset käsitteet ja fysioterapeutin roolin sosiaali-, terveys-, urheilu- ja kuntoutusjärjestelmissä.
- kykenee toimintansa itsereflektioon, mutta se on pinnallista ja / tai epärealistista
- kykenee palautteen vastaanottamiseen ja pyrkii muuttamaan toimintaansa sen perusteella
- kykenee toimimaan turvallisesti erilaisissa ohjaus- ja vuorovaikutustilanteissa

AMMATILLINEN JA EETTINEN TOIMINTA
- tunnistaa toiminnassaan fysioterapeutin työtä ohjaavia eettisiä periaatteita
- toimii lakien, asetusten ja sovittujen toimintaohjeiden mukaisesti
- selittää ja tunnistaa ammatillisen osaamisensa ja toimintansa edellytyksiä ja seurauksia
- osaa toimia ryhmän jäsenenä, mutta toiminta ei ole itseohjautuvaa
- toiminta ja vuorovaikutus on kunnioittavaa, luotettavaa ja rehellistä

Sisällön jaksotus

Sisältö ja ajoitukset tarkentuvat Itslearning -alustalle.
Opintojakso toteutuu ajalla 01.09.2024- 01.12.2024.
Opintojakson kaikki viestintä tapahtuu Itslearning -alustalla. Olethan yhteydessä opintojakson opettajaan, mikäli et pääse Itslearning -alustalle.

Viestintäkanava ja lisätietoja

Opintojakson kaikki viestintä tapahtuu Itslearning -alustalla. Olethan yhteydessä opintojakson opettajaan mikäli et pääse Itslearning -alustalle. Itslearning aukee vasta, kun ilmoittautumiset on hyväksytty.

Avoimen AMK:n paikkojen kiintiö on 30

Toisen asteen yhteistyösopimuksen mukaisesti kiintiö 5 Turun hierojakoulun opiskelijalle ja 5 Suomen urheiluopiston (Turun toteutus) opiskelijalle.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi: hyväksytty - hylätty

Opettaja antaa opintojakson suoritusmerkinnän, kun kaikki opintojakson suoritteet ovat on hyväksytysti suoritettuna. Opiskelijan osaaminen opintojaksolla arvioidaan opiskeluvaiheeseen suhteutettuna. Opettaja antaa suoritusmerkinnän neljän viikon kuluttua Peppiin merkitystä opintojakson päättymispäivästä.

Opintojakson oppimistehtävät tulee palauttaa opettajan antamien ohjeiden ja aikataulun mukaisesti. Palauttamatta jättäminen vaadittuun aikatauluun mennessä vastaa hylättyä suoritusta. Tehtävän palauttaminen myöhässä tai hylätyn tehtävän uusiminen tehdään opettajan antamien ohjeiden ja aikataulun mukaisesti

Opintojakson loppuarvosana muodostuu seuraavien osioiden keskiarvosanasta:
1. Tietotestien (4 kpl) suorittaminen (hyv-hyl): Hyväksytyn raja 100 % pisteistä, rajaton suoritusmäärä
2. Lopputentin suorittaminen (hyv-hyl): Hyväksytyn raja 50 % pisteistä, rajaton suoritusmäärä
3. Opettajan arviointi: annettujen tehtävien hoitaminen aikataulussa sekä muu opiskelijan toiminta opintojakson aikana +/-

Sisällöt sekä oppimistehtävät on kuvattu tarkemmin Itslearning-alustalla. Jokaisen sisältöteeman alla on yksi tai useampi palautettava oppimistehtävä. Tarkemmat arviointikriteerit on ilmoitettu tehtäväkohtaisesti Itslearningissa tehtävänannon yhteydessä.

Esitietovaatimukset

No prerequisites

Ilmoittautumisaika

02.12.2023 - 22.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

1 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Kuntoutus, suun terveydenhoito ja diagnostiset palvelut

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

10 - 25

Koulutus
  • Fysioterapeuttikoulutus
Opettaja
  • Iida Laine
Ajoitusryhmät
  • Avoimen AMK:n kiintiöpaikat. Ilmoittaudu ilman tätä pienryhmää. (Koko: 30. Avoin AMK: 30.)
Ryhmät
  • MFYSIK24
    Fysioterapeutti (AMK), monimuoto, K24
Pienryhmät
  • Avoimen AMK:n kiintiöpaikat. Ilmoittaudu ilman tätä pienryhmää.

Tavoitteet

Student is able to
- recognize the national and international physiotherapy lines of development,
- recognize the starting points of profession: physiotherapy as a process, client-oriented and evidence-based work,
- explain the key concepts of physiotherapy,
- identify the role of physiotherapist in social, health, sports and rehabilitation systems

Sisältö

The national and international development lines of physiotherapy, physiotherapy as a field of science and evidence-based work, role of physiotherapist.

Oppimateriaalit

Itslearningissä ilmoitettu materiaali.

Opetusmenetelmät

Itsenäinen verkko-opiskelu.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Verkkotehtävät ovat avoinna ajalla 01.01.2024- 12.05.2024

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Verkkopedagogiikka / innovaatiopedagogiikka

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei ole.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Oppimistehtävät on kuvattu ItsLearningissä. 1op vastaa 27 h opiskelijan työtä.

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty:

Kaikkiin Itslearningissä oleviin oppimistehtäviin tulee vastata. Jakson hyväksytty suoritus edellyttää, että kaikkiin tehtäviin on vastattu annetussa määräajassa. Opintojakso on hyväksytty, kun kaikki opintojakson tehtävät on suoritettu hyväksytysti ja palautettu ajallaan.

Hyväksytty suoritus edellyttää, että opiskelija on vastannut tehtävänannon kaikkiin kohtiin sekä tehtävän sisältö vastaa tehtävänantoon. Fysioterapian kansallisten ja kansainvälisten linjausten kuvaaminen selkeää ja asiayhteyteen sopivaa. Fysioterapeutin työhön liittyvät sisällöt on ymmärretty ja auki kirjoitettu lähteitä hyväksi käyttäen. Opiskelija tunnistaa fysioterapeutin roolin yhteiskunnassa. Opiskelija osaa kuvata ja selittää fysioterapian keskeiset käsitteet. Tehtävien sisällöissä saattaa olla mukana vielä toisistaan irrallisia osuuksia.

Hylätty:

Verkkotehtävät ovat tekemättä, tehtävänannon kaikkiin kohtiin ei ole vastattu tai ne ovat erittäin puutteellisin tiedoin palautettu. Opiskelija ei tunnista tai pysty osoittamaan selkeästi fysioterapian kansallisia ja kansainvälisiä linjauksia. Opiskelija ei ole ymmärtänyt fysioterapeutin työhön ja ammattirooliin liittyviä keskeisiä sisältöjä.
Korkea plagiointiprosentti johtaa tehtävän täydentämispyyntöön. Systemaattinen plagiointi (esim. toisen opiskelijan vastausten käyttö) johtaa kurssin hylkäämiseen.

Sisällön jaksotus

Sisältö ja ajoitukset tarkentuvat Itslearning -alustalle.
Opintojakso toteutuu ajalla 01.01.2024- 12.05.2024.
Opintojakson kaikki viestintä tapahtuu Itslearning -alustalla. Olethan yhteydessä opintojakson opettajaan, mikäli et pääse Itslearning -alustalle.

Viestintäkanava ja lisätietoja

Opintojakson kaikki viestintä tapahtuu Itslearning -alustalla. Olethan yhteydessä opintojakson opettajaan mikäli et pääse Itslearning -alustalle. Itslearning aukee vasta, kun ilmoittautumiset on hyväksytty.

Avoimen AMK:n paikkojen kiintiö on 30

Toisen asteen yhteistyösopimuksen mukaisesti kiintiö 5 Turun hierojakoulun opiskelijalle ja 5 Suomen urheiluopiston (Turun toteutus) opiskelijalle.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakson hyväksytty suoritus edellyttää kaikkien verkkototeutuksen osioiden suoritusta.
Kurssi sisältää lopputentin verkossa.

Kaikki opintojakson tehtävät tulee palauttaa Itslearningalustalle. Opiskelijalla on oikeus uusia opintojakson hylättyjä/täydennettäviä oppimistehtäviä kaksi kertaa. Oppimistehtävät tulee palauttaa ensisijaisesti ensimmäisenä niihin osoitettuna palautuspäivänä ja palauttamatta jättäminen vastaa hylättyä/täydennettävää suoritusta. Hylätyt/täydennettävät suoritukset palautetaan opettajan määrittämän aikataulun mukaisesti.

Esitietovaatimukset

No prerequisites

Ilmoittautumisaika

22.05.2023 - 03.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

1 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Kuntoutus, suun terveydenhoito ja diagnostiset palvelut

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

25 - 80

Koulutus
  • Fysioterapeuttikoulutus
Opettaja
  • Iida Laine
Ajoitusryhmät
  • Avoimen AMK:n kiintiöpaikat. Ilmoittaudu ilman tätä pienryhmää (Koko: 30. Avoin AMK: 30.)
Ryhmät
  • PFYSIS23B
    PFYSIS23B
  • PFYSIS23A
    PFYSIS23A
Pienryhmät
  • Avoimen AMK:n kiintiöpaikat. Ilmoittaudu ilman tätä pienryhmää

Tavoitteet

Student is able to
- recognize the national and international physiotherapy lines of development,
- recognize the starting points of profession: physiotherapy as a process, client-oriented and evidence-based work,
- explain the key concepts of physiotherapy,
- identify the role of physiotherapist in social, health, sports and rehabilitation systems

Sisältö

The national and international development lines of physiotherapy, physiotherapy as a field of science and evidence-based work, role of physiotherapist.

Oppimateriaalit

Itslearningissä ilmoitettu materiaali.

Opetusmenetelmät

Itsenäinen verkko-opiskelu.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Verkkotehtävät ovat avoinna ajalla 01.08.2023- 10.12.2023

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Verkkopedagogiikka / innovaatiopedagogiikka

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei ole.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Oppimistehtävät on kuvattu ItsLearningissä. 1op vastaa 27 h opiskelijan työtä.

Sisällön jaksotus

Sisältö ja ajoitukset tarkentuvat Itslearning -alustalle.
Opintojakso toteutuu ajalla 01.08.2023- 10.12.2023.
Opintojakson kaikki viestintä tapahtuu Itslearning -alustalla. Olethan yhteydessä opintojakson opettajaan, mikäli et pääse Itslearning -alustalle.

Viestintäkanava ja lisätietoja

Avoimen AMK:n paikkojen kiintiö on 30

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakson hyväksytty suoritus edellyttää kaikkien verkkototeutuksen osioiden suoritusta.
Kurssi sisältää lopputentin verkossa.

Kaikki opintojakson tehtävät tulee palauttaa Itslearningalustalle. Opiskelijalla on oikeus uusia opintojakson hylättyjä/täydennettäviä oppimistehtäviä kaksi kertaa. Oppimistehtävät tulee palauttaa ensisijaisesti ensimmäisenä niihin osoitettuna palautuspäivänä ja palauttamatta jättäminen vastaa hylättyä/täydennettävää suoritusta. Hylätyt/täydennettävät suoritukset palautetaan opettajan määrittämän aikataulun mukaisesti.

Esitietovaatimukset

No prerequisites

Ilmoittautumisaika

16.12.2022 - 30.01.2023

Ajoitus

16.01.2023 - 14.05.2023

Opintopistemäärä

1 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Terveys ja hyvinvointi

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

15 - 60

Koulutus
  • Fysioterapeuttikoulutus
Opettaja
  • Iida Laine
Ajoitusryhmät
  • Vain avoimen AMK:n opiskelijoille (Tutkinto-opiskelija ilmoittaudu joka tapauksessa, toteutus ei ole vain avoimen opiskelijoille) (Koko: 30. Avoin AMK: 30.)
Ryhmät
  • MFYSIK23
    Fysioterapeutti (AMK), monimuoto, K23
Pienryhmät
  • Vain avoimen AMK:n opiskelijoille (Tutkinto-opiskelija ilmoittaudu joka tapauksessa, toteutus ei ole vain avoimen opiskelijoille)

Tavoitteet

Student is able to
- recognize the national and international physiotherapy lines of development,
- recognize the starting points of profession: physiotherapy as a process, client-oriented and evidence-based work,
- explain the key concepts of physiotherapy,
- identify the role of physiotherapist in social, health, sports and rehabilitation systems

Sisältö

The national and international development lines of physiotherapy, physiotherapy as a field of science and evidence-based work, role of physiotherapist.

Oppimateriaalit

ItsLearningissä ilmoitettu materiaali.

Opetusmenetelmät

Itsenäinen verkko-opiskelu.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Verkkotehtävät ovat avoinna ajalla 23.1.2023- 14.5.2023.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Verkkopedagogiikka / innovaatiopedagogiikka

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei ole.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Oppimistehtävät on kuvattu ItsLearningissä. 1op vastaa 27 h opiskelijan työtä.

Sisällön jaksotus

Sisältö ja ajoitukset tarkentuvat ItsLearning -alustalle.
Opintojakso toteutuu ajalla 23.1.2023- 14.5.2023.
Opintojakson kaikki viestintä tapahtuu ItsLearning -alustalla. Olethan yhteydessä opintojakson opettajaan, mikäli et pääse ItsLearning -alustalle.

Viestintäkanava ja lisätietoja

Avoimen amk:n paikkojen kiintiö on 30.
Toisen asteen yhteistyö / Turun Hierojakoulu kiintiöpaikkoja 5

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakson hyväksytty suoritus edellyttää kaikkien verkkototeutuksen osioiden suoritusta.
Kurssi sisältää lopputentin verkossa.

Esitietovaatimukset

No prerequisites