Jaakko Haltia
Bergström S., Leppänen A.: "Yrityksen asiakasmarkkinointi".
Kotler P., Armstrong G.: Principles of marketing
Itsenäinen opiskelu
Perehtyminen kirjallisuuteen ja muuhun materiaaliin
Verkko-opetus
Kontakti-opetus
Pienryhmätyöskentely
Kukin ryhmätyö arvioidaan asteikolla 0, 1-5 tai H
Ryhmätyöt 1-7 arvosanojen keskiarvo muodostaa 60% koko kurssin arvosanasta
Koko suunnitelman arvosana muodostaa 40% koko kurssin arvosanasta
Suomi
01.01.2023 - 10.05.2023
01.12.2022 - 15.01.2023
50 - 140
Liiketalous
Jaakko Haltia
Myyntityön koulutus, Liiketalouden koulutus
Lemminkäisenkatu
0.00 op
1.00 op
H-5
Itslearning
Ei tenttiä
Itsenäisiä opintoja, luentoja, ryhmätöitä, verkkoharjoituksia ja projektioppimista.
Reflektio
Markkinointisuunnitelma
Yhteensä 133 h per nuppi.
Opiskelija
- osaa käyttää myynnin ja markkinoinnin peruskäsitteistöä
- osaa tunnistaa ostokäyttäytymisen taustalla olevia tekijöitä ja asiakkaalle arvoa tuottavia tekijöitä
- osaa kuvailla myyntiprosessin vaiheet ja toimia asiakaslähtöisesti
- hahmottaa myynnin ja markkinoinnin roolin organisaation liiketoiminnassa
Ajoitus varmistuu lukujärjestyksen valmistuttua, mutta alustavasti
- 2h luento koko ryhmälle kerran viikossa 9 viikon ajan
- 2h pienryhmien tulosten tarkastelua 3-4 kertaa opintojakson aikana
Työ täysin puutteellinen tai virheellinen
Asiat käsitelty suppeasti, luettelomaisesti eivätkä välity täysin tehtävästä
Ristiriitaisuutta ja epäjohdonmukaisuutta
Perustelut täysin puutteellisia
Tuotu esille keskeinen asiasisältö jokseenkin hyvin
Epäolennaista ainesta vain vähän tai ei ollenkaan
Ei havaittavissa asioiden omakohtaista reflektiota
Esitetty perusteluja vähäisessä määrin
Kirjallinen työ selkeä
Tuotu esille keskeisin asiasisältö erittäin kattavasti
Asiaa kuvattu ja arvioitu useasta eri näkökulmasta, hyödynnetty erittäin monipuolisesti olemassa olevaa lähdeaineistoa
Esitetty pohdintoja, perusteluja, omia näkemyksiä ja johtopäätöksiä erittäin runsaasti, kattavasti ja johdonmukaisesti
Kirjallinen työ erittäin selkeä ja looginen