Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi 2 (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3011614-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.06.2020 - 11.09.2020

Ajoitus

01.08.2020 - 31.12.2020

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Kai Schleutker

Ryhmät

  • MLIISK19
    Liiketalouden monimuotokoulutus Salo, kevät 2019

Tavoitteet

Opiskelija
- osaa käyttää kanavia ja välineitä jotka tuovat liikennettä sivustolle
- tuntee sisällön merkityksen ja osaa luoda kiinnostavaa sisältöä
- osaa kerätä yhteystietoja ja kasvattaa asiakasrekistereitä
- tunnistaa viraalimarkkinoinnin mahdollisuudet
- tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet ja osaa linkittää niitä kumuloivasti.

Sisältö

- Liikenteen luominen sivustoille
- Sisältömarkkinointi
- Sosiaalinen media

Opetusmenetelmät

Lähijaksot (4 x 4h) - läsnäolopakko 75%
Case-tehtävät (2 kpl)
Optima-tentti (1)
Keskinäinen arviointi ja palaute
Lopputehtävä

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Jaksolla sovelletut innovatiiviset menetelmät tukevat erityisesti leadershipin, luovuuden, tiimityötaitojen ja analyyttisen ajattelun kehittymistä: tehtävien toteuttaminen autenttisissa oppimisympäristöissä, itseohjautuva tiedonhankinta, omaehtoinen oppimistavoitteiden laatiminen, ongelmanratkaisu, tiedon kollektivisoiminen.

Sisällön jaksotus

Digitaalisen markkinoinnin johtaminen tarkoittaa kustannustehokkaiden keinojen käyttämistä asiakkuuksien synnyttämiseen ja vahvistamiseen.
- liidien tuottaminen
- asiakaskokemuksen vahvistaminen ja mittaaminen
- brändin rakentaminen digitaalisessa ympäristössä
- analytiikka
- konversion parantaminen

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Case-tehtävät
Lopputehtävä

Hylätty (0)

Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti kurssille eikä suorittanut kaikkia arvioitavia tehtäviä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja tekeminen on aktiivista.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.