Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi 2 (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3011614-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.06.2020 - 11.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Kai Schleutker
Opintojakso
3011614
Toteutukselle 3011614-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Digitaalisen markkinoinnin johtaminen tarkoittaa kustannustehokkaiden keinojen käyttämistä asiakkuuksien synnyttämiseen ja vahvistamiseen.
- liidien tuottaminen
- asiakaskokemuksen vahvistaminen ja mittaaminen
- brändin rakentaminen digitaalisessa ympäristössä
- analytiikka
- konversion parantaminen

Tavoitteet

Opiskelija
- osaa käyttää kanavia ja välineitä jotka tuovat liikennettä sivustolle
- tuntee sisällön merkityksen ja osaa luoda kiinnostavaa sisältöä
- osaa kerätä yhteystietoja ja kasvattaa asiakasrekistereitä
- tunnistaa viraalimarkkinoinnin mahdollisuudet
- tunnistaa sosiaalisen median mahdollisuudet ja osaa linkittää niitä kumuloivasti.

Sisältö

- Liikenteen luominen sivustoille
- Sisältömarkkinointi
- Sosiaalinen media

Opetusmenetelmät

Lähijaksot (4 x 4h) - läsnäolopakko 75%
Case-tehtävät (2 kpl)
Optima-tentti (1)
Keskinäinen arviointi ja palaute
Lopputehtävä

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Jaksolla sovelletut innovatiiviset menetelmät tukevat erityisesti leadershipin, luovuuden, tiimityötaitojen ja analyyttisen ajattelun kehittymistä: tehtävien toteuttaminen autenttisissa oppimisympäristöissä, itseohjautuva tiedonhankinta, omaehtoinen oppimistavoitteiden laatiminen, ongelmanratkaisu, tiedon kollektivisoiminen.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Case-tehtävät
Lopputehtävä

Hylätty (0)

Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti kurssille eikä suorittanut kaikkia arvioitavia tehtäviä.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja tekeminen on aktiivista.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.

Siirry alkuun