Digital Marketing 2 (5 cr)
Code: 3011614-3001
General information
- Enrollment
- 02.06.2020 - 11.09.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2020 - 31.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Engineering and Business
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Kai Schleutker
- Course
- 3011614
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Digitaalisen markkinoinnin johtaminen tarkoittaa kustannustehokkaiden keinojen käyttämistä asiakkuuksien synnyttämiseen ja vahvistamiseen.
- liidien tuottaminen
- asiakaskokemuksen vahvistaminen ja mittaaminen
- brändin rakentaminen digitaalisessa ympäristössä
- analytiikka
- konversion parantaminen
Objective
Student
- is able to use appropriate channels and actions in order to drive traffic to a web-site
- is able to identify and create good contents on web-pages
- knows means to create customer contacts and collect customer register via web-site
- knows the potential of viral marketing
- perceives the potential of various social media platforms
Content
- Conducting traffic to a web-page
- Content marketing
- Social media
Teaching methods
Lähijaksot (4 x 4h) - läsnäolopakko 75%
Case-tehtävät (2 kpl)
Optima-tentti (1)
Keskinäinen arviointi ja palaute
Lopputehtävä
Pedagogic approaches and sustainable development
Jaksolla sovelletut innovatiiviset menetelmät tukevat erityisesti leadershipin, luovuuden, tiimityötaitojen ja analyyttisen ajattelun kehittymistä: tehtävien toteuttaminen autenttisissa oppimisympäristöissä, itseohjautuva tiedonhankinta, omaehtoinen oppimistavoitteiden laatiminen, ongelmanratkaisu, tiedon kollektivisoiminen.
Evaluation methods and criteria
Case-tehtävät
Lopputehtävä
Failed (0)
Opiskelija ei ole osallistunut aktiivisesti kurssille eikä suorittanut kaikkia arvioitavia tehtäviä.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja tekeminen on aktiivista.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.