Yritysmarkkinointi ja B2B-myynti (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3011576-1001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.01.2017 - 31.07.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Salo IoT Campus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 40
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Timo Luukka
- Opintojakso
- 3011576
Toteutukselle 3011576-1001 ei löytynyt varauksia!
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kuvata kuluttaja- ja yritysmarkkinoiden erityispiirteetesittää tuotteen ja palvelun ominaisuuksista saatavat hyödytkäyttää valikoituja myynnin johtamisen työkalujatehdä asiakkaan tarvekartoituksenluetella ja määritellä myyntiprosessin eri vaiheet.
Sisältö
B2B toimintaympäristönätuotteen ja palvelun ominaisuudet ja hyödytmyynnin johtaminenlisäarvon myyntimyyntiprosessi