Monikulttuurisuus asiakastyössä (5 op)
Toteutuksen tunnus: KH00CQ23-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.07.2024 - 15.09.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2024 - 31.12.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 40
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Ritva Hyttinen
- Opintojakso
- KH00CQ23
Toteutuksella on 3 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 8 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 29.10.2024 klo 08:00 - 11:00 (3 t 0 min) |
Monikulttuurisuus asiakastyössä KH00CQ23-3001 |
LEM_A313
Oppimistila BYOD
|
Ti 12.11.2024 klo 08:00 - 10:00 (2 t 0 min) |
Monikulttuurisuus asiakastyössä KH00CQ23-3001 |
LEM_A313
Oppimistila BYOD
|
Ti 26.11.2024 klo 08:00 - 11:00 (3 t 0 min) |
Monikulttuurisuus asiakastyössä KH00CQ23-3001 |
LEM_A313
Oppimistila BYOD
|
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
Opintojakso koostuu
- 4 online tapaamisesta: ti 29.10 klo 8.30-11.; ti 12.11. klo 8.30-9.45; ti 26.11. klo 8.30-11
- 4 itsenäisestä oppimistehtävästä
- 2 paritehtävästä
- 3 ryhmätehtävästä
- 1 loppuraportista
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- selostaa monikulttuurisen asiakastyön periaatteen
- koota asukastietoja ja kirjastotilastoja asiakastyön tueksi
- arvioida kirjaston asiakastyötä
- tuottaa asiakaslähtöistä kirjastopalvelua
Sisältö
- monikulttuurisen kirjaston periaatteet
- tilastotiedon kokoaminen ja analysointi
- arviointityökalut
- asiakaslähtöisyys kirjastotyössä
Oppimateriaalit
Tallennetaan ITSlearning alustalle
Opetusmenetelmät
Opintojaksolla käytetään aktiivisia oppimismenetelmiä, jotka edellyttävät opiskelijalta ryhmälähtöisyyttä, oma-aloitteisuutta, toimeliaisuutta ja vuorovaikutteisuutta,
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Opintojakso pohjatuu Turun AMKn Innopeda-strategiaan ja sillä sovelletaan vuorovaikutteisia ja aktiivisia opetus- ja oppimismenetelmiä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Oppinen muodostuu seuraavista osa-alueista:
10 tuntia online-tapaamiset
50 tuntia itsenäinen työskentely
20 tuntia parityöskentely
30 tuntia ryhmätyöskentely
25 tuntia loppuraportti
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojaksolla noudatetaan jatkuvan ja kokonaisvaltaisen arvioinnin ideologiaa, mikä tarkoittaa
aktiivista läsnäoloa online-tapaamisissa
tehtävien ja tapaamisten aikataulujen noudattamista
aktiivista panostusta pari- ja ryhmätehtäviin
omatoimisuuttaa itsenäisissä tehtävissä
Lisätiedot
ITSlearning alusta