Campaign Design (5 cr)
Code: 2081326-3007
General information
Enrollment
15.08.2024 - 04.09.2024
Timing
04.09.2024 - 26.09.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
1 op
Mode of delivery
80 % Contact teaching, 20 % Distance learning
Unit
Arts Academy
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
15 - 22
Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Teachers
- Minna Teittinen
Teacher in charge
Minna Teittinen
Groups
-
PMEDIS23masu
- 04.09.2024 09:15 - 12:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 04.09.2024 12:00 - 16:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 05.09.2024 12:00 - 16:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 09.09.2024 12:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 10.09.2024 09:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 11.09.2024 09:15 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 12.09.2024 09:15 - 13:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 12.09.2024 13:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 13.09.2024 09:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 16.09.2024 10:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 17.09.2024 09:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 18.09.2024 09:00 - 11:30, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 18.09.2024 11:30 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 19.09.2024 09:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 20.09.2024 09:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 23.09.2024 09:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 24.09.2024 10:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 25.09.2024 09:15 - 12:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 25.09.2024 12:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
- 26.09.2024 09:15 - 13:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
Objective
After completing the course, the student has the competence to:
- Define the elements and meaning of campaign planning
- Analysve campaign implementations from an advertising designer's perspective
- develop and produce customer-oriented campaign planning
Content
.
Evaluation scale
H-5