Skip to main content

Campaign Design (5 cr)

Code: 2081326-3007

General information


Enrollment

15.08.2024 - 04.09.2024

Timing

04.09.2024 - 26.09.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

1 op

Mode of delivery

80 % Contact teaching, 20 % Distance learning

Unit

Arts Academy

Campus

Kupittaa Campus

Teaching languages

  • Finnish

Seats

15 - 22

Degree programmes

  • Degree Programme in Media Arts

Teachers

  • Minna Teittinen

Teacher in charge

Minna Teittinen

Groups

  • PMEDIS23masu
  • 04.09.2024 09:15 - 12:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 04.09.2024 12:00 - 16:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 05.09.2024 12:00 - 16:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 09.09.2024 12:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 10.09.2024 09:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 11.09.2024 09:15 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 12.09.2024 09:15 - 13:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 12.09.2024 13:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 13.09.2024 09:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 16.09.2024 10:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 17.09.2024 09:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 18.09.2024 09:00 - 11:30, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 18.09.2024 11:30 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 19.09.2024 09:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 20.09.2024 09:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 23.09.2024 09:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 24.09.2024 10:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 25.09.2024 09:15 - 12:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 25.09.2024 12:00 - 15:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007
  • 26.09.2024 09:15 - 13:00, Kampanjasuunnittelu 2081326-3007

Objective

After completing the course, the student has the competence to:
- Define the elements and meaning of campaign planning
- Analysve campaign implementations from an advertising designer's perspective
- develop and produce customer-oriented campaign planning

Content

.

Evaluation scale

H-5