Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito (3 op)

Toteutuksen tunnus: TE00CR91-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

11.12.2024 - 12.01.2025

Ajoitus

11.01.2025 - 26.05.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Ajoneuvo- ja kuljetustekniikan koulutus

Opettaja

  • Heidi Kurvinen

Ryhmät

  • PAUTOS24A
    PAUTOS24A
  • PAUTOS24B
    PAUTOS24B
  • 17.01.2025 10:00 - 12:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001
  • 24.01.2025 10:00 - 12:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001
  • 31.01.2025 10:00 - 12:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001
  • 07.02.2025 10:00 - 12:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001
  • 14.02.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001
  • 28.02.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001
  • 07.03.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001
  • 14.03.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001
  • 21.03.2025 10:00 - 13:00, Tentti: Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001
  • 21.03.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001
  • 28.03.2025 10:00 - 13:00, 1.Uusintatentti: Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001
  • 28.03.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001
  • 04.04.2025 10:00 - 13:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001
  • 08.04.2025 14:00 - 16:30, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00CR91-3001

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- tunnistaa ostokäyttäytymisen taustalla olevia tekijöitä sekä asiakkaalle arvoa tuottavia tekijöitä
- toimia asiakaslähtöisesti
- antaa esimerkkejä hyvästä asiakaspalvelusta eri autoalan tehtävissä
- asiakaspalvelutilanteessa ottaa huomioon erilaiset asiakkaat
- osaa arvioida omia asiakaspalvelutaitojaan sekä kehittämiskohtia

Sisältö

asiakaslähtöinen ajattelu
ostokäyttäytyminen
asiakaskokemus
asiakaspalvelutilanteet autoalalla

Arviointiasteikko

H-5