Skip to main content

Basics of Marketing Communication (5 cr)

Code: KU00CU56-3001

General information


Enrollment
01.01.2025 - 03.02.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.02.2025 - 03.04.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Media
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
12 - 22
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Minna Teittinen
Teacher in charge
Minna Teittinen
Course
KU00CU56

Realization has 12 reservations. Total duration of reservations is 42 h 30 min.

Time Topic Location
Thu 06.02.2025 time 09:15 - 12:00
(2 h 45 min)
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Tue 25.02.2025 time 09:15 - 14:00
(4 h 45 min)
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001
Wed 26.02.2025 time 09:15 - 11:15
(2 h 0 min)
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Wed 05.03.2025 time 09:15 - 11:15
(2 h 0 min)
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Thu 06.03.2025 time 09:15 - 14:00
(4 h 45 min)
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Wed 12.03.2025 time 09:15 - 15:00
(5 h 45 min)
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Thu 13.03.2025 time 10:00 - 14:00
(4 h 0 min)
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Tue 25.03.2025 time 10:00 - 12:00
(2 h 0 min)
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001
LEM_B166 Kullervo
Tue 25.03.2025 time 12:00 - 15:00
(3 h 0 min)
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001
Wed 26.03.2025 time 09:15 - 12:00
(2 h 45 min)
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Wed 26.03.2025 time 12:00 - 15:00
(3 h 0 min)
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001
Thu 27.03.2025 time 09:15 - 15:00
(5 h 45 min)
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojakso koostuu kolmesta osasta:
1) Markkinointiviestinnän muodot, mediat ja keinot
2) Kampanjasuunnittelun perusteet
3) Kampanja-analyysi.

Lähipäivien aikataulutus lukujärjestyksessä ja tarkempi ohjelma ItsLearning-alustalla.

HUOM! Opintojakso sisältää runsaasti lähiopetusta, johon osallistuminen on edellytyksenä opintojakson suorittamiselle. Lähipäivät on merkitty lukujärjestykseen.

Objective

After completing the course, the student is able to

• define and identify different forms of marketing communication, media and means of communication
• analyse and apply customer-oriented marketing communication methods in marketing communications planning
• take sustainable development themes into account in its work
• work as part of a group
• plan and present their work

Content

The main content of the course is the different forms and means of marketing communication needed in advertising design work. The students learn to have a broad understanding of media and other forms and features of advertising.
The course also applies the above-mentioned knowledge to systematic and process-like marketing communication planning. The course develops knowledge of communication channels in the media sector as well as planning, teamwork and presentation skills.

Materials

Ilmoitetaan opintojakson alkaessa.

Teaching methods

lähiopetuksessa luentoja ja harjoituksia tehtäväperustaisesti ja vuorovaikutuksellisesti,
tiimityöskentelyä, itsenäisiä harjoituksia

Exam schedules

-

Pedagogic approaches and sustainable development

tiimityöskentely, vertaisoppiminen, interaktiiviset luennot ja harjoitukset, työelämälähtöisyys, kestävän kehityksen periaatteiden huomiointi

Completion alternatives

-

Student workload

tiedonhankintaa, analysointia, presentaatioita, ideointi- ja suunnitteluharjoituksia pienryhmissä ja itsenäisesti

Evaluation methods and criteria

aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen, tiimityöhön ja harjoituksiin, harjoitustehtävien yhteydessä annettavat arviointikriteerit

tiimityöskentelyn ja itsenäisten tehtävien aktiivinen, analyyttinen ja luova ote

Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu sen eri osien ja tehtävien arviointikriteerien perusteella (ks. ItsLearning ja opintojakson aloituspäivän info).

Further information

HUOM! EDELTÄVYYSEHTO: Markkinoinnin perusteet

Opintojaksoon liittyvä viestintä tapahtuu sähköpostitse sekä ItsLearning-alustalla.

Go back to top of page