Basics of Marketing Communication (5 cr)
Code: KU00CU56-3001
General information
- Enrollment
- 01.01.2025 - 03.02.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 06.02.2025 - 03.04.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Media
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 12 - 22
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Realization has 12 reservations. Total duration of reservations is 42 h 30 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Thu 06.02.2025 time 09:15 - 12:00 (2 h 45 min) |
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Tue 25.02.2025 time 09:15 - 14:00 (4 h 45 min) |
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001 |
|
Wed 26.02.2025 time 09:15 - 11:15 (2 h 0 min) |
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Wed 05.03.2025 time 09:15 - 11:15 (2 h 0 min) |
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Thu 06.03.2025 time 09:15 - 14:00 (4 h 45 min) |
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Wed 12.03.2025 time 09:15 - 15:00 (5 h 45 min) |
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Thu 13.03.2025 time 10:00 - 14:00 (4 h 0 min) |
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Tue 25.03.2025 time 10:00 - 12:00 (2 h 0 min) |
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001 |
LEM_B166
Kullervo
|
Tue 25.03.2025 time 12:00 - 15:00 (3 h 0 min) |
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001 |
|
Wed 26.03.2025 time 09:15 - 12:00 (2 h 45 min) |
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Wed 26.03.2025 time 12:00 - 15:00 (3 h 0 min) |
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001 |
|
Thu 27.03.2025 time 09:15 - 15:00 (5 h 45 min) |
Markkinointiviestinnän perusteet KU00CU56-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojakso koostuu kolmesta osasta:
1) Markkinointiviestinnän muodot, mediat ja keinot
2) Kampanjasuunnittelun perusteet
3) Kampanja-analyysi.
Lähipäivien aikataulutus lukujärjestyksessä ja tarkempi ohjelma ItsLearning-alustalla.
HUOM! Opintojakso sisältää runsaasti lähiopetusta, johon osallistuminen on edellytyksenä opintojakson suorittamiselle. Lähipäivät on merkitty lukujärjestykseen.
Objective
After completing the course, the student is able to
• define and identify different forms of marketing communication, media and means of communication
• analyse and apply customer-oriented marketing communication methods in marketing communications planning
• take sustainable development themes into account in its work
• work as part of a group
• plan and present their work
Content
The main content of the course is the different forms and means of marketing communication needed in advertising design work. The students learn to have a broad understanding of media and other forms and features of advertising.
The course also applies the above-mentioned knowledge to systematic and process-like marketing communication planning. The course develops knowledge of communication channels in the media sector as well as planning, teamwork and presentation skills.
Materials
Ilmoitetaan opintojakson alkaessa.
Teaching methods
lähiopetuksessa luentoja ja harjoituksia tehtäväperustaisesti ja vuorovaikutuksellisesti,
tiimityöskentelyä, itsenäisiä harjoituksia
Exam schedules
-
Pedagogic approaches and sustainable development
tiimityöskentely, vertaisoppiminen, interaktiiviset luennot ja harjoitukset, työelämälähtöisyys, kestävän kehityksen periaatteiden huomiointi
Completion alternatives
-
Student workload
tiedonhankintaa, analysointia, presentaatioita, ideointi- ja suunnitteluharjoituksia pienryhmissä ja itsenäisesti
Evaluation methods and criteria
aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen, tiimityöhön ja harjoituksiin, harjoitustehtävien yhteydessä annettavat arviointikriteerit
tiimityöskentelyn ja itsenäisten tehtävien aktiivinen, analyyttinen ja luova ote
Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu sen eri osien ja tehtävien arviointikriteerien perusteella (ks. ItsLearning ja opintojakson aloituspäivän info).
Further information
HUOM! EDELTÄVYYSEHTO: Markkinoinnin perusteet
Opintojaksoon liittyvä viestintä tapahtuu sähköpostitse sekä ItsLearning-alustalla.